24 Mayıs 2012 Perşembe

İmamın kızının koca götünü siktim


Merhaba, olay ergenliğe yeni girdiğimde ve sikimle en çok ilgilendiğim zamanlarda geçti. Uzun zamandan sonra babamın ısrarı üzerine köye gitmiştik. O zamanlar telefon bile çekmiyordu köyde, anlayacağınız oldukça sıkıcı olabiliyordu zaman zaman. Gündüz zaten geç uyanmıştım, akşama doğru da iyice sıkılınca evin bahçesine çıkıp biraz odun kırmaya yeltendim. Tişörtümün kollarını yukarıya doğru sıyırdım ve baltaya davrandım. O ara bol bol basketbol oynadığım için gücüm kuvvetim yerindeydi, gayet iyi kırıyordum.Neyse ben odun kırmaya devam ederken kuzenim de bisiklete biniyordu ve kız arkadaşlarıyla oynuyordu. Ben odun kırarken kuzenimin yanında iki tane de kız vardı, birisi biraz çelimsiz iken diğerinin malı harikaydı, hem güzeldi de. Ben hiç aldırış etmeden odun kırmaya devam ettim. Kuzenim de sizi tanıştırayım dedi, kuzenim Onur Ankara’dan geldi diye beni taktim etti, bunlar da Melek ve Safiye diye söyleyince taş gibi olanın adının Safiye olduğunu öğrenmiş oldum. Hoş geldin dedikten sonra, maşallah baya kuvvetliymiş kolların dediler, teşekkür ettim ve yine pek oralı olmadım. Kaçıncı sınıfsın diye sorunca odun kırmayı bıraktım ve döndüm yüzümü. Genel tanışma muhabbeti ettik. Hava kararmaya başlayınca kızlar evlerine gittiler. Kuzenimle biz de yemek için eve girdik. Akşam daha önce neden görmediğimi filan sordum kızları, imamın değiştiğini, kızın da imamın kızı olduğunu ve köye yeni geldiklerini söyledi. Bir an için gözlerimin içi güldü, kız hoşuma gitmişti, sıcakkanlıydı da, bir şeyler yapabilirdim. Ama kuzenime bir şey demedim şüphe uyandırmamak için de fazla bir şey sormadım. Ertesi gün kuzenimin bisikletini aldığım gibi caminin bulunduğu köy meydanına gittim, orada bir de bakkal vardı, içecek almak için bakkala girdim, çok iyi tesadüf idi ki Safiye de bakkaldaydı, selam Onur, sen bakkala gelir miydin diye bana takıldı. Dolaşmaya çıktığımı içecek almak için girdiğimi söyledim. Ben de çekirdek alıyordum, sen de gel çitleriz dedi. Hiç düşünmeden kabul ettim. Çıktık bisikletlere atladık ve hadi gidelim beni takip et dedi. Melek yoktu bu sefer. Nereye gidiyoruz dedim, arkadaşların yanına dedi, hadi takip et dedi. Takip ettim bir on dakika kadar yol aldık, artık ana yoldan çıkmış ağaçlık ormanlık yere girmiştik resmen bisikletlerimizi elimize almıştık o yüzden. Biraz da böyle yürüdükten sonra  Safiye bisikletini kenara bıraktı ona bakarak ben de bıraktım. Arkamı döndüm ve arkamı dönmemle dudağıma yapışması bir oldu. Güçlü erkeğim çok çekicisin diye fısıldadı ve ben daha öpüşmeyi bilmezken kız beni çılgınca öpüyordu adeta kız tarafından tecavüz ediliyordum. Birkaç dakika öpüştükten sonra hali hazırda kocaman olmuş alev alev yanan sikime elini attı. Utandım, yüzüm kıpkırmızı olmuştu ilk defa benden başkasının eli değiyordu penisime. Uzun elbisesini yukarı doğru topladı hadi erkeğim göster gücünü dedi ve götünü döndü bana. Hadi götümden yap beni diye cılızca inledi. Bakireyim, dikkat et ve götümü becer dedi. Göt deliği dar değildi, sikim kolayca girdi içine ve ben daha hareket etmeden kız götünü bir ileri bir geri yapmaya başladı bile. On dakika kadar götünden siktim ve götünün içine bıraktım spermlerimi. Sonra dizlerinin üstüne çöktü ve penisimi ağzına aldı, tarifsiz bir duyguydu, götüne girdiğimden çok daha zevk vericiydi, harika yalıyordu penisimi tıpkı lolipop gibi. Penisimi de yaladı testislerimi de. İşini çok iyi yapıyordu bu kadar zevke dayanamadım ve bir şey diyemeden ağzına patladım. Ohh erkeğim, harikasın dedi ve küçülen penisimi ağzına alıp tekrar öpe öpe büyüttü. Sevmiştim bana yaptıklarını ben de onun amını yalamak istiyordum. Safiye’yi büyükçe bir taşın üzerine yatırdım, külotunu sıyırdım ve amını yalamaya başladım. Köpek gibi yalıyordum, amın kokusu çok hoştu, o an ağzıma sıçsa hoşuma giderdi, zaten yeni yeni ergen olmuşum aklımla sikim yer değiştirmiş bir dudumdaydı. Amını ve göt deliğini dilimle siktim adeta. Sonra o benim penisimi tekrar ağzına aldı ve boşalttı beni, hiç tükürmedi hepsini yuttu. Sonra da toparlandık hadi artık gidelim merak ederler beni dedi. Ama önden ben gideyim sonra şüphelenmesinler diye de tembih etti.
O akşam babamın işi çıktı ve Ankara’ya dönmemiz gerekiyordu, sabah erkenden apar topar Ankara’ya döndük. Kız ile vedalaşamamıştım ve başka bir kaçamak yaşayamamıştım. Olsun yine de artık her gittiğimde sikişiriz diyordum. Bayramda o yüzden büyük bir heyecanla köye gitmeye ikna ettim babamı. Gittim o kızı göremeyince kuzenime sordum, babasını tayini çıkmış ve başka bir yere gitmişler. İlk deneyimimi yaşadığım kızı bir daha hiç göremeyecek ve bir daha hiçbir şey yaşayamayacaktım, ancak hayatımın en güzel anısı olarak kalacaktı.

1 yorum:

  1. Merhaba ben tolga ankara cankaya yas38 boy 1.70 kilo79 turizimciyim anal seks yapmak isteyen bayanlar aile içi seks yapmak isteyen bayanlar anne kizi aynı anda sikilmek isteyen bayanlar Esini kendisini aynı anda siktirmek isteyen beyler ozgurce seks fantazi gurup isteyen bayanlar am yalatmak got deligi yalatmak agzima bosalmak isteyen bayanlar kol gibi yarragimi her yerine almak isteyen dul evli bakire her yastan yasli genc bayanlar gizlilik guven saygi sirdaslik temizlik anlayis medeniyet durustluk coook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook cookcook onemli ara medeni birsekilde konusalim ozele acik ara pişman olmayacaksin emin ol 05373215942

    YanıtlaSil